Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 23 września 2012

Bershka

Szczerze mówiąc nie mam ani jednej rzeczy z tego sklepu :P Przymierzam się do kupna jakiejś.. miałam zamiar na lato kupić taką ładna pomarańczową bluzkę w wzory to były tylko rozmiary XL :/
Ale nie będę się tu dłużej rozwodzić.. przejdźmy do sedna postu ;)
Rockowe stylizacje, klasyczne elementy, hipisowskie inspiracje – to wszystko przygotowała Bershka na nadchodzący sezon. "
Nie widziałam jak by to lepiej powiedzieć, ogólnie propozycje na jesień i zimę od Bereshki :)

Zobacz jesienno – zimowy lookbook Bershki!

Zobacz jesienno – zimowy lookbook Bershki!

Jak dla mnie jednym słowem świetne *.* Muszę się wybrać do tego sklepu :D

15 komentarzy:

  1. i love all these photos of Bershka, very inspiring!

    It’s a GIRL Thing

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuje, że się tam wybiorę :D

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten sklep, jak tylko jestem w centrum handlowym to od razu do bershki lub pull and bear <3 Mam sporo rzeczy z tego sklepu:)) Moja siostra ma ten sweter z drugiego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie ma żadnej rzeczy z tego sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie rzeczy z tego sklepu bardzo się podobają ale okazji kupić nigdy nie miałam ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne propozycje; również powinnam się wybrać:p
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja juz Cie obserwuje od kilku dni jako seaoftear :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi niestety ale mało rzeczy przypadło do gustu .
    Ale każdemu się podoba coś innego . :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P