Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 20 września 2012

Bordo & złoto

Dziś postawiłam na bordowe paznokcie ;) A ze nie chciałam mieć jak to mówię łysych paznokci wiec ozdobiłam je na końcach złotym lakierem :D Mam nadzieje ze jet to dobre połączenie :P Słyszałam że bordo to kolor na jesień 2012 :P Piszcie co myślicie :)
 A że dawno nie robiłam sobie zdjęć i dawno siebie tu nie pokazywałam, to taki bonus :P MOje zdjęcie, no części mnie ;)
Dziś jeszcze byłam u lekarza na kontrole.. jest jeszcze gorzej.. W oskrzelach mi "świrczy"... ;/ Nie jest dobrze.. Zostaje w domu do wtorku :(

31 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolor lakieru. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pełno wirusów w powietrzu :( zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie przepadam za ciemnymi lakierami na moich paznokciach ale u Ciebie ładnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie . ^^
    Tak , ładnie Ci wyszły paznokcie . :D
    Szybkiego powrotu do zdrowia życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super paznokcie ;)
    a ja musze do środy zastać ;/ wgl to chyba jakiś wirus czy coś bo duzo osób jest chorych ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne paznokcie ;)
    kuruj się zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne pazurki :)
    A też miałam problemy z oskrzelami, straszne paskudztwo te patogeny co to wywołują :( Ale zdrowia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł na doozdobienie paznokci :)
    zdrowia życzę :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pazurki <3
    Zdrowiej ! :)

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten złoty ładnie podkresla bordowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wybór, zdecydowanie pasuje! ^^ Zazdroszczę takich pięknych paznokci, moje strasznie się łamią ;(

    P.S. mam podobne do Ciebie okulary ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing post!!
    Would you like to follow each other?! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu ja tak nie umiem malować paznokci? -,-
    Łaaadne są ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Love,
    Beautiful post!

    Thank you for your so sweet comment :)

    Have a wonderful weekend!

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam złote lakiery z drobinkami ;)
    Powodzenia u lekarza! ;>

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P