Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 26 września 2012

Chroniona :)

Dziś pierwszy dzień w szkole po chorobie.. i jakiego ja miałam fuksa ^^ Właśnie przez moją tygodniową chorobę, byłam dziś chroniona.. czyli nie pisałam niezapowiedzianej kartkówki z angielskiego, nie mógł mnie pytać z historii i woku (wiedza o kulturze) :) A teraz siadam do lekcji i nauki ... Jutro na 12.05 a wychodzę o 16.35.. postaram się jutro coś napisać :D
A teraz zostawiam Was z moim kamerkowym zdjęciem ;)


Sorry że tak same zdjęcia kamerkowe, ale na większe nie mam czasu, może coś w weekend wymyślę ;)

24 komentarze:

  1. Trzecią fotką mnie rozbroiłaś. xD Ale mina... ;P
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to by mój były wychowawca powiedział - sezon ochrony leszczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. HEH NO TO FAJNIE ŻE NIC NIE MUSIAŁAŚ PISAC;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie czasem mieć farta :D Szczególnie w szkole ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia ! ;D
    Mnie też czeka przepisywanie zeszytów. ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, ale ci dobrze... u mnie w szkole nie jest się wgl chronionym po chorobie :( świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię to uczucie kiedy wszyscy piszą kartkówkę a ja nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjecia. ;] zapraszam do obserwatorow
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w szkole też jest cos takiego jak ochronka po chorobie ;)
    fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas zawsze jest coś takiego jak ochrona :D

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I´m happy that you´re well again... and be happy that you didn´t have to write that test ;D jsut see the positve effects!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P