Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 15 września 2012

Co ostatnio kupiłam ??

Mam dla Was post z ostatnimi zakupami kosmetycznymi :D

1. ziaja - mydło pod prysznic blubel - co o tym mogę powiedzieć. hmm.. urzekł mnie zapach jest bajeczny oraz podoba mi się że jest w tak dużym opakowaniu, nie lubię małych butelek
2. ziaja - kremowy żel myjący do twarzy i ciała- używam go tylko do twarzy, jest delikatny nie podrażnia skóry. Jestem zadowolona z niego, bo nie jest pilingiem. Zapachu nie ma intensywnego, delikatny, prawie nie wyczuwalny.
3. ziaja - masło kakaowe - uwielbiam to masło, ma cudowny zapach, i uwielbiam jego konsystencję. Supper jest też to ze jest duże opakowanie :D
4. selene - lakier nr.155 - lakiery z tej firmy uwielbiam, a tu kolor miętowy z lekim połyskiem
5. selene - lakier nr.211 - szary lakier szukałam go strasznie długo :) dwie warstwy i kolor na paznokciach jest cudny :D

No to taki mały przegląd wraz z małą recenzją :P Mam nadzieję że Wam się spodobała :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog ;) zaapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja czekam na manicure z tymi lakierami w roli głównej :) B.dobry wybór jeśli chodzi o masło kakaowe-kocham je ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P