Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 4 września 2012

Drugi dzień szkoły

No to dziś pierwsze lekcje w tym roku szkolnym :D Ja jeszcze nie mam książek ani plecaka więc jest supper ;D Specjalnie dla Was znalazłam obrazki plecaków, takie moje must have.. (też ktoś mnie poprosił kiedyś żebym pokazała co chcę mieć) ,wiec jest ich trochę, wszystkie mi się podobają i strasznie chcę mieć taki, tylko nie wiem czy taki plecak wytrzyma ciężar książek :/ Piszcie jak tam w szkole, ktoś poszedł do nowej szkoły???












15 komentarzy:

  1. Fajne plecami choć ja jestem raczej zwolenniczką toreb na ramię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też sie starsznie podobaja takie plecaki, zamówiłam nawet taki czarny od jednej z blogerek:) A z tych moim faworytem jest ostatni:) Śliczny!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie piękne te plecaki, że chciałabym wrócić do szkołyy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym była młodsza to z chęcią nosiła bym takie plecaczki, kolorowe i dziewczęce :)

    Pozdrawiam.

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nowym roku szkolnym! Ps. Bardzo dziękuję za komentarzyk ;)
    Pozdrawiamy cieplutko i życzymy miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne propozycje plecaków :)zapraszam no mojego bloga http://karvafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super wszystkie, trudno zdecydowac się na jeden ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne plecaki^^
    Czy na książki...jak jest ich malutko to tak,bo jak bd miała dużo to się zerwie;p

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie może być problem, żeby wytrzymał ciężar książek, ale ja tam nie wiem nigdy takiego nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plecak bardzo fajny,ale nie wytrzyma ciężaru książek.Jeżeli jesteś w liceum to kup sobie torbę na książki bardziej się wpasujesz z otoczeniem. Może zauważyłaś że wiele dziewczyn ma torby, ale w końcu to twój wybór i decyzja należy do Ciebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze że mi się średnio podobają.:)
    Najlepszy jest czwarty i piąty.:))
    http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się też takie plecaki baaardzo podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie te plecaki to moda lat 90. Krój identyczny, wzory i materiały też takie same jakie nosiły dziewczyny w czasach mojej podstawówki czyli lata '93-2000:)
    Moda powraca

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju daj mi namiar na ten czarny plecak, prosze... :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P