Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 11 września 2012

I♥B ...

Jak wiecie czasami , zwłaszcza teraz nie ma mnie tu często.. wiem wiem pisze to już kolejny raz, zauważyłam że oglądalność tez troszkę spadła rozumiem też Wy nie macie czasu chodzić i czytać bloga, ale nie zapomnijcie tu czasem wpaść i sprawdzić czy czegoś nie napisałam, każdy komentarz jest mile widziany, obserwator trak samo. Dzięki Wam, waszej aktywności mam siłę dalej pisać bloga :D


13 komentarzy:

  1. u mnie też spadła oglądalność i liczba komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. My nie zapomnimy ! ^^
    Obyś tylko Ty tego nie zrobiła.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zapomnę o moich czytelnikach ^^

      Usuń
  3. oczywiscie, bede tu do Ciebie wpadac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem z każdym nowym postem na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miłe słowa :D

      Usuń
  5. ten drugi tydzień jest najgorszy, bo nauczyciele próbują pokazać, że bierzemy się do roboty i dają jej aż za dużo :)
    takesmileorsad.blogspot.com zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja staram się zawsze komentować.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam jeszcze wakacje na szczescie, wiec wiecej czasu :D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteśmy i czekamy na kolejne notki :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P