Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 18 września 2012

Jednak w domu

Miałam wcześniej pisać, ale niestety długo spałam, czuje się masakrycznie, do szkoły nie poszłam.. Nawet się nie cieszę bo już mam zaległości i nie wiem czy jutro tez pójdę.. ;/ Musze przeczytać Mitologię bo mamy przerabiać, chciałam w szkole wypożyczyć to nie poszłam.. ugh
Nie wiem czy jutro też do szkoły pójdę, chciałabym ale choroba to coś okropnego.. Teraz zacytuję moja koleżankę " Jak jestem chora to leżę i zdycham" i właśnie tak się czuję... No ale cóż.. Idę przepisać lekcje :)

A tu obrazek tak żeby pusto nie było :)

19 komentarzy:

  1. Miejmy nadzieję że to tylko przeziębienie i że szybko wrócisz do zdrowia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przeziębienie mi to nie wygląda, mam kaszel katar, raz mi zimno a raz gorąco i bolo mnie głowa...

      Usuń
  2. zdrowiej szybko;D
    http://rybcia1661-inspiracje.blogspot.com/2012/09/konkurs_3773.html
    wpadnij do mnie na konkurs, może coś wygrasz;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzeczka jest cudowna, ile Cię kosztowała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ile kosztuje ta koszulka, bo to jest obrazek który znalazłam ^^

      Usuń
  4. ja chyba jutro nie pójdę do szkoły, bo ledwo czytałam dzisiaj...taka chrypa ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej szybko. :D
    Świetna bluzka.. Lubię sarenki. :P
    Pozdrawiam Zuza
    + obs.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę szybkiego powrotu do zrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kubek <3

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P