Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 13 września 2012

Lity

<3 Jednym słowem, kocham :D Strasznie podobają mi się te buty, chociaż są wysokie i nogi by mi odpadły chodząc  nich to i tak byłabym dumna ze mogę w nich chodzić.. Nawet znalazłam sklep gdzie można je kupić ( w Krakowie na ul.Starowiślnej 42)
A co Wy myślicie o tych butach ???

lity.jpg

lity77.jpg



jak-jeffrey-campbell-lita-lity-buty-koturnyflaga-usa-moda_rev001.jpg

lity.jpeg

lity-japan-style-koturny-platformy-flaga-usa-7_rev003.jpg

lity-japan-style-koturny-platformy-flaga-usa-piotrkow-trybunalski_rev003.jpg

IMG_1937.JPG







14 komentarzy:

  1. a tam na tej starowiślnej to przypadkiem nie sklep deezee? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, dokładnie jest to sklep partnerski DeeZee :D

      Usuń
  2. och, te malinowe na pierwszym zdjeciu sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak dobrze pamiętam to ok.160 ale nie wiem na 100%

      Usuń
  4. Lity w kolorze nude i czarnym z ćwiekami są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. są cudowne *.*
    i ja też miałam o nich wpis robić ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. UWIELBIAM! Gdybym tylko mogła od razu bym kupiła <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są ! *w*
    Ostatnie... ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. One są cudowne, ale nie mogę ich nosić jeszcze za młoda jestem.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciągle się nad takimi zastanawiam, świetnie wyglądają, ale boję się że z chudymi nogami będę wyglądać jak na szczudłach :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P