Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 1 września 2012

Moje sekrety

No to dziś udało mi się zrobić proszony przez Was filmik, mam nadzieję że Wam się spodoba ;) Przepraszam za moje pismo - nie jest za piękne ;P
video
Taka mała gafa z mojej strony :P Mleko się pije, chociaż dla mnie to i tak bez różnicy :P

PS. Poproszono mnie żebym pokazała Wam jak wyglądają moje stare okulary z króliczkiem, a wiec dodaje zdjęcie :D

21 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że mleko się "je" ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Je, pije.. chodziło mi o to ze go nie konsumuję :)

      Usuń
  2. widzę że mamy trochę wspólnego po tym filmiku - dobra robota i fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. filmik ogólnie spoko, ale rozbawiło mnie stwierdzenie: nie jem mleka xD
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł :)
    od 9 (łącznie z nią) do końca mam tak samo ;)
    takesmileorsad.blogspot.com zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Również boje się pająków, ale uwielbiam mleko! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też boję się pająków :)
    ..i tak samo jak Ty ( tylko ja od 6. roku życia ) nie piję mleka ! :) Jest ohydne ! ;/
    Fajny filmik :p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mleko się chyba pije :D Ja też nie lubię dentysty, wręcz nienawidzę. ;) Fajny filmik!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny filmik;-)
    ja lubie poznawac nowych ludzi tylko mam ograniczone zaufanie do nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokarzesz nam kiedyś swoje okulary z króliczkiem ?
    Jakoś nie mogę sobie ich wyobrazić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okok, zrobię zdjęcie i dodam pod tym filmikiem :D

      Usuń
    2. Kochane te okulary :)

      Usuń
  10. Filmik fajny.:)
    Mamy trochę wspólnego.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się boje pająków, fajne te okularki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysł z tym filmikiem :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P