Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 27 września 2012

Opublikowane *.*

Jestem taka happy, dziś wybiło mi 2000 opublikowanych komentarzy, a dokładnie jest ich 2013 :D  Dziękuję ze macie ochotę komentować to co pisze :)



A teraz przejdźmy do tematu dnia dzisiejszego.. w szkole wszytko okok :) Udało się uniknąć pytania z PP (podstawy przedsiębiorczości )...  Na polskim mieliśmy omawiać mitologię, której nie chciało mi się czytać, ale jednak mieliśmy lekcje o czymś innym... A jutro ślubowanie w filharmonii  ;) Fajnie, podobno ma być telewizja, ale jeszcze nikt nic nie wie :P Nie biorę aparatu, bo nie będzie czasu na zdjęcia ( jest za bardzo napięty grafik ^^) A i nie mam co pokazywać jak będę ubrana, bo będę miała sukienkę którą miałam na bierzmowanie ;) ( Tutaj ) No to chyba tyle, już Was nie zanudzam ;D


A tutaj takie spontaniczne zdjęcia, strasznie lubię ten jogurt czy co to tam jest :)  Pistacjowe *.*

18 komentarzy:

  1. Aż z ciekawości zajrzałam na swojego bloga, żeby sprawdzić, ile jest - 7424. I też prowadzę bloga od stycznia :) Tylko takiej końcówki stycznia, bo Ty widzę, że zaczęłaś przygodę z blogiem 7, a ja 27 :) Grrr, nigdy nie cierpiałam PP. Taaakie nudy, a nauczycielka jeszcze nudniejsza. Ładna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję . :)
    Akurat tego jogurtu jeszcze nie jadłam . ;P Muszę do spróbować.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. uła gratulejszyn;d mitologia jest fajna! lepsza w każdym razie niż gramatyka:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz wadę wzroku ? :) Jeśli tak to jaką ?

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam , od 4 roku życia mam okulary :) Mam dość dużą wadę na lewym oku mam +4, a na prawym +3.. i do tego na lewym mikrozeza :)

      Usuń
  5. W takim razie życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to dołączę kolejny komentarz :D
    U mnie PP było lekcją usypiania :P

    OdpowiedzUsuń
  7. oooooo ja tez uwielbim pic jogurty przez slomke:D jogurty i te wszystkie inne do picia:D
    tak poza tym to fajny ten Twoj blog, wiec dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P