Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 13 września 2012

Paraolimpiada



Niedawno się skończyła, niestety nie miałam okazji jej oglądać, ale dużo o niej słyszałam.. Wiem że zdobyliśmy dużo medali, bardzo się cieszę.. :) Chociaż są niepełnosprawni i mają w życiu trudniej, to mają prawo uprawiać sport tak jak każdy z nas :)
A co Wy sądzicie o tym ???







Youtube.com

Paraolimpiada_2012

11 komentarzy:

  1. dobrze że niepełnosprawni też mogą brać udział w tego typu rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, każdy zasługuje na to by robić co chce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze to wstyd mi, że nasz kraj jest tak zacofany, że nawet nie transmitowal tego. żal po prostu. i ludzie sie dziwią, że nikt nie płaci abonamentu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko szkoda, że nie było to transmitowane. Uważam tak jak ty, tacy ludzie mają także robić takie rzeczy jak i my.

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam tych ludzi i uwazam ze fajnie iz niepelnosprawni moga uprawiac sport,fajnie,ze nie dyskryminuje sie takich osob

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam takich ludzi, głównie ich wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej. ;* dzieki za odwiedziny i komentarz. :)

    również obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam bardzo wkurzona, że nie transmitowali paraolimpiady w telewizji.
    Bardzo ich podziwiam, zdobyli mnóstwo medali. Są niesamowitymi sportowcami <3
    Dodałam Twojego bloga do obserwowanych :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. przyznaje, że też nie ogladałam w ogóle :)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem pełnosprawni sportowcy powinni brać z nich przykład. Chciałabym, żeby o takich wydarzeniach jak to było na prawdę głośno, ale niestety jest inaczej:(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P