Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 3 września 2012

Pierwsze wrażenie na nową szkołę :)

Uff... pierwszy dzień za mną.. do nowej klasy poszłam sama ;/ To mnie trochę przerażało ale poznałam już parę osób wiec jest ok ;D Szkoła wygląda na dość fajną ale zasady co do ubioru maja straszne.. nie pstrokato i z głową..  Pani dyrektor powiedziała że najlepszym strojem byłyby  : dżinsy, szara bluza i trampki.. Jest to dla mnie nie do pomyślenia.. ugh.. No ale mam nadzieje ze się do moich kolorowych rzeczy nie doczepią i nie będę miała rozmówki z dyrekcja na temat stroju do szkoły :D
A teraz mam dla Was parę obrazków :D

Jednego co mi w szkole brakuje to szafek.. :/




Jak wiecie teraz mogą być lekkie problemy z częstym dodawaniem postów ale postaram się codziennie przynajmniej raz tu pisać :D 
I na pewno nie będzie już tak dużo moich zdjęć, więcej teraz pojawi się obrazków z netu, ale czasami postaram Wam się pokazać ;D 

15 komentarzy:

  1. fajne inspiracje:3
    u mnie w szkole są szafki;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość tych zdjęć już widziałam.:)
    Mi też w szkole brakuje szafek...:(
    http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie chce za bardzo do szkoly:/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. poradzisz sobie :) ja wyjechałam na studia do innego miasta sama jak palec, a teraz po 3 latach śmieję sie ze swoich obaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie dziwne, zawsze denerwowało mnie to że dyrekcja i nauczyciele mówią uczniom jak się ubierać.

    /:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas w szkole nie można nosić odblaskowych ubrań ale i tak nie zwraca na to nikt uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz ich przetestować, ubieraj sie normalnie i czekaj na reakcje :)

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też brakuje mi szafek :/
    1 gim ?
    Strasznie to przeżyłam ;/
    Zapraszam uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza to niby elegancki strój do szkoły:/ słabe

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inspiracje! U mnie nowa klasa nawet nawet i szafki tez mamy xd

    OdpowiedzUsuń
  11. To już jest przegięcie, że nawet o bluzce i spodniach decydują, to może niech od razu kurde mundurki Wam dadzą?! do kitu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mundurków nie mamy, nic nie mamy :D

      Usuń
  12. U mnie w skole tez nie ma szafek :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P