Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 23 września 2012

Pimkie - jesień 2012

Poszukałam i znalazłam propozycję na stroje miejskie na jesień... Chce żeby to była forma inspiracji dla Was :D Mi osobiście bardzo się podobają :) Wybrałam te, moim zdaniem, najładniejsze.
A tak na marginesie - Pimkie to marka ubrań i akcesoriów dla kobiet, które chcą wyglądać modnie i stylowo :D








I co myślicie o tych stylizacjach ???

14 komentarzy:

  1. Super, ale u mnie w takim to bym zmarzła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne srylizacje... takie typowo jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! ;)


    Z ogromną przyjemnością chciałbym zaprosić Cię do odwiedzin mojego bloga. Jeżeli interesujesz się podróżowaniem, fotografią to uważam że znajdziesz tam wiele ciekawych inspiracji :) Ostatni post jest o tym jak nie wydać ani złotówki, nocując w każdym miejscu na Świecie, gdzie tylko chcesz! Jeżeli masz ochotę, zapraszam serdecznie :

    www.lipoooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula z z ostatniego zdjęcia jest po prostu świetna!
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystko wygląda bardzo fajnie, jednak ja bym zamarzła ubierając się tak jesienią ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza najlepsza ;ddd Pimkie ♥

    inacessible-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się 3 i ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P