Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 4 września 2012

Rysunek

Koleżanka narysowała dla mnie rysunek, który miał być na nagłówek, ale nie wiem czy go wstawię.. :D Jak byście mieli dla mnie jakieś rysunki, albo pomysły n nagłówek to piszcie na mail :)

asia.mania3@spoko.pl


Obrazek był w kolorach takich "odblaskowych" ale mój skaner postanowił pobawić się w malarza i kolory są inne, ale taka wersja też mi się podoba ;D 

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie narysowany. :) Możesz dać go na nagłówek. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustaw ten rysunek jako cover :))

    PS.
    Nominowałam Twojego bloga do nagrody Versatile Blogger Award, czyli nagrody dla Wszechstronnego Blogera, która przyznawana jest blogom na całym świecie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być ale moim zdaniem ładniejszy jest ten co jest ustawiony teraz.:)
    http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałas otagowana :) W Tagu 11 pytań .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny , ale chyba nie dałabym go na nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja koleżanka ładnie rysuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing post!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny rysunek :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P