Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 24 września 2012

Smile

Ja na razie weny brak :/ Nie chce Was zamęczać postami z netu, a na outfity nie mam siły. Nigdzie nie wychodzę wiec się nie stroje... Pomysłów na paznokcie już trochę dałam wiec po co kolejne, make up-em nie mam się co zajmować bo średnio umiem :P Więc jak na razie nie wiem co... Jak macie jakieś pomysły to piszcie ;D

Sorry za moje okropne pismo :)

22 komentarze:

  1. Na pewno wena wróci ;) Masz ladne pismo :) i fajne zdjecie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami tak jest, że się nie ma weny, ale potem będziesz miała setki pomysłów :]

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcie. :)
    A pomyslów szukaj w ludziach i muzyce. :)
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się. Ja też często nie mam pomysłów. ;d Niestety. Tak więc powstają moje bezsensowne wpisy. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie okropne pismo? Co Ty gadasz? Nie jest źle :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie piszesz przecież :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomyslowe zdjęcie <3

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hoho to ty lepiej żebyś mojego pisma nie widziała :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna fotka . C:
    Przecież ładnie piszesz , o co Ci chodzi .? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. też uważam, że nie jest takie straszne ;D mam gorsze pismo

      Usuń
  11. fajne!:) zapraszam do siebie :)
    obserwujemy wzajemnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poprzedni post z inspiracjami na paznokciach jest świetny!
    Ja też mam zamułe, nigdzie się nie stroje i weny brak do czegokolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałaś pisma mojej koleżanki ;p hahhaha

    OdpowiedzUsuń
  14. czemu nie spróbujesz z make-up'em? ;D
    wszystko da się nauczyć ;))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P