Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 8 października 2012

Chwileczka ;)

Dokładnie jestem tu na moment, mam dziś anglika i muszę zrobić lekcje ;) Byłam dziś z koleżanką w bonarce i kupiłam coś fajnego ( ale t w następnej notce ) A teraz zostawiam Was z stylizacja którą zrobiłam na http://allani.pl/ , jest to bardzo podobna stronka do Polyvore :)

Jak widzicie tu już są ceny bardziej "przyziemne" :P

20 komentarzy:

  1. Ładny zestawik.:D
    Sprawdzałam, ale u mnie nie ma paprochów. Nie wiem co może być przyczyną tych moich problemów z klawiaturą.;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampki są fajne. :) Kolor mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomarańczowe trampki są genialne. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja ;D
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie plecaczki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja palce lizać. ;)
    Dla mnie ceny nadal są kosmiczne. Nie potrafię wydać więcej niż 100 zł na jeden ciuch. Jak dla mnie to marnotrawstwo. xD
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P