Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 15 października 2012

Feliks :)

Nie wiem jak Wy, ale ja wczoraj jak oglądałam telewizję, przypadkowo natrafiłam na TVN24 i akurat szedł skok Feliksa ;P I udało mi się oglądnąć jak skacze. Strasznie mi sie to spodobało i gdybym miła tyle odwagi co on też bym to zrobiła ??
A co wy o tym sadzicie ????

Ten moment najbardziej mi się podobał ;)
A tu możecie poczytać więcej ;)
Rekordowy skok Felixa Baumgartnera

Szczerze nie jestem jakąś jego teraz wielką fanką po prostu spodobał mi się jego wyczyn i chciałam się z Wami nim podzielić ;)
Dziś taki spontaniczny post, bo nie mam za dużo czasu :)

Jutro mam występ z chóru w akademii wiec późno tu będę ;)

19 komentarzy:

  1. Ja tez widzialam jego skok :) I go podziwiam, ja bym się bala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam pod wrażeniem- to musi być coś niesamowitego. I ten widok na Ziemię! Ale ja bym się w życiu nie odważyła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam, ale słyszałam. Szacun dla niego ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na początku nie wiedziałam o co w tym wszystkim chodzi, dopiero później znalazłam na internecie :) Bałabym się skakać z takiej wysokości, to jest straszne, ale jakże emocjonujące haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też śledziłam ten skok! Emocjonujące, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też oglądałam, a jak szybko spadał. :)Zazdroszczę mu odwagi.

    OdpowiedzUsuń
  7. coś mi się o tym obiło o uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałam ;D w pewnym momencie wyłączyli w mojej miejscowości prad - i już myślałam, ze nie zobacze ale wrócił na skok ;D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nawet nie wiedzialem ze cos takiego bd ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam oglądać, ale niestety cały dzień byłam poza domem :>

    OdpowiedzUsuń
  11. również przypadkowo natrafiłam na jego skok oglądając telewizję. podziwiam go że nie bał się skoczyć z takiej wysokości.. ja bym tego nie zrobiła za żadne skarby : o :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nic o tym nie słyszałam xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten skok był zajebisty, chciałabym kiedyś tak skoczyć xD ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Feliks, Feliks :D Wszędzie go pełno. Ale i tak wieelki szacun za to, co zrobił. Ja bym się na pewno nie odważyła. To on jest najlepszym dowodem na to, ze jak sie czegoś bardzo pragnie, to nic nie stanie na przeszkodzie, aby to zrealizować. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P