Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 28 października 2012

Grzywka :D

Zawsze chciałam mieć grzywkę na bok.. i dalej chce ja mieć.. Jednak wieczny spór z moja mamą na to nie pozwala.. no niestety jeszcze poczekam... ostatnio zrobiłam wysokiego kucyka i uformowałam taka grzywkę jaką chciałabym mieć.. i powiem Wam podoba mi się... a co wy myślicie ???
Może kiedyś wygram i zetnę włosy tak jak chce :D
U mnie pogoda za oknem marnawa, zrobiła się totalna chlapa-ciapa ;/ Śnieg już stopniał... Ale niestety nadal jest tak strasznie zimno...

25 komentarzy:

  1. pasuje ci:)
    u mnie śnieg jest ale powoli topnieje

    OdpowiedzUsuń
  2. pasuje ci grzywka na bok:)
    trzymam za ciebie kciuki aby kiedyś ci się udało;p
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. you are cute :D!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie by ci było z taką grzywką:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Walcz dalej z mamą dobrze by ci było w grzywce ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie ci tak i tak, moja mam nie ma nic do powiedzenia jeśli chodzi o moje włosy (oczywiście nie farbuję ich ani nic - chodzi mi o to czy mam grzywkę czy nie albo jaka długość)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie:) Zapraszam:http://dynamicbloogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie! Powinnaś ściąć sobie taką grzyweczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie by Ci było w takiej grzywce, rób natychmiast!
    Pozdrawiam,
    Sugar Rhyme.
    Znajdź mnie : sugarhyme.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie by było ;) a ciapa to niestety chyba dzisiaj wszędzie była ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! :D
    Ja też kiedyś miałam grzywkę, ale od jakiegoś czasu z niej zrezygnowałam^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także chciałabym mieć grzywke, ale również problemy z mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bierz nożyczki i tnij :) wyglądasz fenomenalnie :)

    obserwuje!

    -----------------
    www.qamille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasuje Ci taka grzywka. ;)
    Ja też chciałam mieć grzywkę, mama była na nie - ale ją przekonałam. Życzę powodzenia. ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P