Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 18 października 2012

Heterochromia ♥

Tytuł troszkę dziwny, ale powiem Wam że jest to zagadnienie bardzo interesujące :D
Jest to wada wrodzona, i od 16 lat ja posiadam, ale dopiero wczoraj dowiedziałam się co to jest. Nie martwcie się nic groźnego :P
Może zaczerpnijmy wiedzy :
"  Jedną z najbardziej niezwykłych i fascynujących wad genetycznych, które wcale nie muszą wiązać się z odrzuceniem społecznym, jest z heterochromia. Choroba ta objawia się różnobarwnością tęczówki, przez co oczy mają inny, niezwykły kolor.
Wiele gwiazd show biznesu decyduje się na noszenie dwukolorowych soczewek, by uzyskać właśnie take efekt. Wyróżnia się dwie odmiany tego zaburzenia.
  1. heterochromia iridis to różnobarwność jednej tęczówki,
  2. heterochromia iridium występuje wówczas, gdy obie tęczówki mają inną barwę.
Przyczyna tej wady leży w innym położeniu barwnika na przynajmniej dwóch częściach tęczówki jednego oka oraz na odmiennym zabarwieniu oczu. Wada ta nie jest uciążliwa i nie wywołuje poważniejszych konsekwencji związanych ze wzrokiem. Występuje także u zwierząt. " więcej...

Czyż nie jest to interesujące, jak widać dotyka to bardzo małej ilości ludzi :) A jak dla mnie, oczy maja piekny kolor jak są pomieszane barwy :D
oczka z mieszaną tęczówką

Moje oczy przypomina obrazek nr.4, tylko ja mam więcej żółtego, a mojej przyjaciółki która dała mi pomysł na post obrazek nr. 3 :D 
A Wy jaki macie kolor oczu ?? :D

P.S.  Dałam to pod etykietę make up, ponieważ kojarzy mi się z naturalnym makijażem oczu... :) 

20 komentarzy:

  1. ale oczy ładne : )
    + Obserwuję i liczę na to samo : )

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ja to mam :D i nawet nie wiedziałam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój przyjaciel ma tą mutację. :D Na żywo na prawdę wygląda to niesamowicie.
    Moje oczy są jedynie ciemnoniebieskie. Caałe. I nie dziwię się dlaczego gwiazdy kupują sobie takie soczewki. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że to się tak nazywa:) Oddaj mi swoje paczadła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam jednobarwnych oczu i może właśnie to mam lol :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde taką wadę to chciałabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te ocka :)
    Zostałaś otagowana, szczegóły u mnie na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chyba to mam :P. Z tym, że moje oczy zmieniają barwę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita mutacja bym powiedziała, czemu ja takich nie mam? : O
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No niezwykłe ;) Ja mam niebieski :P
    Zapraszam -> http://v3electro-house.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie oczy wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam 3! <3 Moj kolega ma tez podobne ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P