Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 9 października 2012

Jeszcze z festynu ;)

Pierwsze co wtedy było ciepło, zaledwie 2 dni temu mogłam iść w krótkich spodenkach i w kurtce na pole, a teraz teraz w taki stroju byłabym soplem lodu ^^  Jest strasznie zimno, dziś jak szłam do szkoły to się cala telepałam... ;)
A w ogóle taka historia z dziś.. Jadę sobie autobusem do szkoły, zaledwie przejechaliśmy 1/3 drogi a tu kierowca ostro zahamował  wstaje (dalej mówię o kierowcy) i mówi do nas : "Przepraszam ale dalej nie pojedziemy, bo autobus się pali" .. Oczywiście nie było jakiegoś wielkiego pożaru :P I musiałam z koleżanką iść resztę drogi na nogach, a potem wsiadłyśmy w tramwaj i dojechałyśmy spóźnione do szkoły. Na pierwszy angielski już nie poszłam :P
Nom to taką miałam dziś historię :P Teraz się grzeję, bo dalej jestem totalny zmarzluch :D

22 komentarze:

  1. ehh ta pogoda, u mnie dzis było 4 st.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rajstopy ma koleżanka po prawej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezła historia z tym autobusem;)
    fajne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ładne, uśmiechnięte, a pogoda dopisała :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :)
    Pogoda jest straszna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z podobnych historii: jechałam po północy autobusem, w połowie drogi nocny mi się zatrzymuje a kierowca wychodzi (byłam jedyną pasażerką)... okazało się że kierowca idzie po piwo.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyszłaś.U mnie pogoda jest normalnie nie do wytrzymania niby słońce a wiatr taki ,że mało nie porwie.

    OdpowiedzUsuń
  8. woo jaka historia jak by to bylo u mnie to pewnie wszyscy by się darli :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolory zdjęć. :D widać, pogoda dopisywała... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia:) Ja chce lato! To zimno wykańcza...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie jest ubrana ta po prawej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest jeszcze tak tragicznie zimno :) No to niezła sytuacja. Ja kiedyś jechałam do szkoły i facet tak ostro w zakręt wszedł, że aż koło wyleciało O.o

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P