Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 24 października 2012

Kupno - wymiana

Pisze do Was z ofertą transakcji ;) Sweterek, powiem bardzo ładny... jest do kupna :) A wszystko jest w opisie ;) Cena do uzgodnienia :) Mi się podoba ale niestety jak dla mnie za duży :) Jeżeli jesteście zainteresowane to chyba wiecie co robić ;) TU macie link...
<jak by ktoś był pierwszy raz na blogu to istnieje coś takiego jak hiperłącza, wtedy słowo zmienia kolor i po kliknięciu przenosi was na inna stronkę, zazwyczaj dotycząca notki>
sweter M

Opis:

dwa swetry nieużywane, z metką, kolory :granatowy i ciemny brązowy, przeszywane srebną nicią, bez zbędnych ozdóbek,
krój taki jak na zdjęciu.
bardzo ciepły !idealny na zbliżającą się zimę!!
sprzedam lub wymienię.
polecam!

Stan:

 nowy z metką

Rozmiar:

 38 (M)
Producent:
 

kllaessico

14 komentarzy:

  1. Przepraszam...ale ten sweter ani, brązowy ani granatowy... srebrnych nici też nie widzę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, zdjęcie troszkę niewyraźne... ale to oferta mojej koleżanki, ja tylko reklamuję.. ale mogę powiedzieć ze sweter jest naprawdę ładny ;)

      Usuń
  2. I have a giveway on my blog check out how you can win it x

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Ładny aczkolwiek ja w takich swetrach raczej nie chodzę.:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P