Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 17 października 2012

Loczki :D

Dziś cały dzień chodziłam w koczku :) I dopiero przed momencikiem rozpuściłam włosy i mam cudowne loczki, aż zrobiłam zdjęcia :) I jeszcze taki mały urywek, na jednym z zdjęć możecie zobaczyć moja nową koszulkę którą kupiłam w sh :D
A teraz Was zamęczę moimi kamerowymi zdjęciami :D





A na jutro przyjaciółka podsunęła mi fajny pomysł na post :D 
 I na koniec jeszcze taki gif, spodobał mi  się ;P

your face

11 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w lokach, może zaczniesz kręcić je do szkoły? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam lokówki, a i tak na moich włosach trzyma się to jakieś 30 min :/ Więc sie nie opłaca :P

      Usuń
  2. szkoda że ja takich nie mam po koczku tylko szope ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takie loczki pod koniec dnia. xD
    Ale bluzka to chyba jeszcze nie na tą porę. ;P
    Pozdraiwam Zuza

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P