Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 11 października 2012

Mamma Mia

Ostatnio nic nie dodawałam na temat filmów ;) Wczoraj pod wieczór oglądałam urywki filmu "Mamma mia" i planuję oglądnąć cały, o jet naprawdę świetny. Strasznie mi się spodobał :D A wy kiedyś go oglądałyście ?? Jak tak to co o nim myślicie ???
A i post z odpowiedziami na pytania pojawi się na pewno w ten weekend, przynajmniej się postaram :)





Podobają mi się jej ogrodniczki ;)


13 komentarzy:

  1. nie jest to kino najwyższych lotów, ale bardzo go lubię. Historia i jej realizacja są proste i przyjemne. Nic więcej mi nie trzeba na leniwy wieczór z tv:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ogladałam filmu jednak słyszałam same dobre recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam ten film oglądnąć z 10 razy jednak nigdy nie miałam okazji zobaczyć go do końca. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam kilka razy, nawet fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj leciał trochę oglądałam, bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo też wczoraj oglądałam, a mój post częściowo dotyczy tego filmu :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj oglądałam chwilkę ten film, ale niezbyt wiedziałam o co chodziło ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki <3 wlaśnie mi przypomnialaś jaki mialam dzisiaj film sobie obejrzeć :D
    Ja oglądalam ale nie caly tylko początek i trochę końca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. widzialem kawalek ale przelaczylem bo nie wiedzialem o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P