Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 7 października 2012

Nauka

Dziś siedzę nad książkami, muszę się przygotować na najbliższy tydzień... :/ Trochę tego jest ... jak się uda to odpowiem na pytania ale nie wiem kiedy pojawi się filmik może w poniedziałek ;)

 A Wy jakie macie plany na dziś ?? Uczycie się czy może spędzacie niedzielę inaczej ??? Piszcie ;)

Uwielbiam te draże ;)

16 komentarzy:

  1. ja też lubię lbie draże szczególnie kokosowe ale smietankowe tez ;)
    czyżbyś była w liceum?
    bo ja też miałam ostatnio o syzyfie

    OdpowiedzUsuń
  2. tez musze sie uczyc, ale mi sie nie chce xd. jaak mam smaka na draze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeh tez sie powinnam uczyc ale jakos weny do tego nie mam :p DRAZE *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. też muszę się zacząć uczyć bo cały tydzień mam zawalony sprawdzianami i kartkówkami;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog!
    Would you like follow each other?
    Let me soon on my blog!
    Anthea
    www.antheafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam mnóóóóstwo nauki ;// Tragedia jakaś. A zamiast tego siedzę na facebooku i blogspocie. ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja powinnam wziąć się za naukę ale jakoś nie mogę zebrać się w sobie:) Prawo, historia i niemiecki działają odstraszająco!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez dziś w książkach wrrr -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Pycha.;)
    zapraszam do mnie:
    http://makeafeel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P