Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 13 października 2012

Odpowiedzi na pytania :P

Zebrałam się żeby odpowiedzieć na pytania, niestety wyglądam koszmarnie i filmiku nie będzie, tylko forma pisemna ;) Starałam się nie rozpisywać z odpowiedziami, żeby Was nie zanudzić ;) Pytania podobne lub takie same na które byłyby takie same odpowiedzi po prostu opuściłam, o bo poco pisać to samo 4 razy :)


- Gdybyś mogła chodzić do szkoły w wybranym, dowolnym kraju, co byś wybrała?
- Francja, Paryż, jestem zakochana w tym mieście ;) Od zawsze mi się podobała i bardzo ie interesuje modą tego miasta i kulturą ;)

- Co Ci daje pisanie bloga?
- Pisanie bloga, co mi daje ??? Hmm…. Wielką satysfakcję, zabawę, radość ;)

- Jak zaczęłaś blogowanie?
- Najpierw prowadziłam bloga na onecie, potem na photoblogu, a przeniosłam się tu bo przyjaciółka mnie do tego zachęciła :)

- Jakie są Twoje ulubione blogerki i blogi?

- Ile masz lat?
- Obecnie 15, ale skończę 16 lat, 21 listopada ;)

- Jakie buty najbardziej lubisz?
- Zdecydowanie trampki, ale lubię tez ubierać wyższe buty :)


- Co najczęściej ubierasz?
- Najczęściej spodnie bluzkę i sweter ;), ale to zależy jaka jest pogoda i jaki mam humor ;)

- Twoje hobby oprócz blogowania ?
- Uwielbiam szyć, ale to moje najnowsze hobby oraz uwielbiam czytać książki o magii ;)

 - Czym dla Ciebie jest blog?
- Blog, teraz zauważyłam że stał się częścią mnie ;) Wyrażam tu siebie. Wiele dla mnie znaczy :)

- Ulubiona książka?
- Ojej trochę ich jest :) Ogólnie to wszystkie książki magiczne ;P Typu Harry Potter ;D

- Co skłoniło Cię do założenia bloga o takiej tematyce?
- Chyba moje zainteresowanie, jestem osobą energiczną, która zawsze w czymś znajdzie cos pozytywnego. A poza tym uwielbiam modę, projektowanie, szycie i wiele, wiele innych rzeczy :D

- Ulubiona pora roku?
- Teraz lubię jesień… Nie wiem ale też uwielbiam lato i zimę. Trudno się zdecydować która jest ulubiona ;D

- Jakiego przedmiotu szkolnego nie lubisz najbardziej?
- Zdecydowanie biologii.

- Masz rodzeństwo?
- Niestety nie mam, ale bardzo chciałabym mieć ;)

- Człowiek vs zwierzak?
- A tego pytania za bardzo nie rozumiem :P

- Kto/co cię inspiruje w dziedzinie mody?
- Szczerze to nikt, jak coś zobaczę i mi się spodoba to próbuje się ubrać podobnie, ale najczęściej wymyślam wszystko sama :)

- Najlepsza youtubowiczka według ciebie ?
- A tego nie jestem w stanie powiedzieć, bo nie oglądam filmików jakichś dziewczyna na yt :P

- Masz zwierzątko ?
- Mam chomiczka ;D Pika :)

- Jakie imię podoba Ci się najbardziej ?
- Żeńskie – Ewelina, a męskie – Paweł i Piotr

- Jakiego gatunku słuchasz muzyki ?
- Jeżeli jest taki gatunek, to wszystko co leci w radiu :P

- Jaki najfajniejszy film według ciebie ?
- Ojej… tego to nie wiem, wszystkie lubię oprócz horrorów ;P

- W jakiej klasie jesteś ?
- Obecnie jestem w klasie 1 liceum, na profilu historia – polski – angielski

- Ile masz cm wzrostu?
- Jestem niska, mam 158 cm ;P


- Jak zazwyczaj spędzasz swój wolny czas?
- Jakieś 2 godziny, jak mam szkołę, w weekendy ok 6 :P

- Ile czasu poświęcasz dziennie na naukę?
Dość dużo, czasami potrafię się uczyć od 16 – 01 w nocy :P

- W jakim kraju chciała byś mieszkać i dla czego ten kraj wybrałaś?
- Francja albo Stany Zjednoczone, a dlaczego bo mi się tam podoba ;P Ale w Polsce tez bym mogla mieszkać, bo kocham ten kraj :D

- Twój wymarzony dom (wygląd)?
- Mały zamek, najlepiej przy morzu ;)

- Twój ulubiony kolor?
- Pomarańczowy :D

- Jak trampki to jaki kolor?
- Czerwony :D

- Ulubiony przedmiot w szkole?
- Niemiecki :P

- Co chciała byś robić w przyszłości?
- Być psychologiem/psychiatrą lub dziennikarzem :D

- Twoja ulubiona gwiazda?
- Nie mam ulubionej, ale kiedyś uwielbiałam Selenę Gomez, ale mi przeszło :)

- Język którym chciałbyś się dobrze posługiwać?
- Niemieckim i angielskim .


- Jak za granice to gdzie?
- Jak już wiele razy pisałam, do Francji albo kraje anglojęzyczne ;)

- Lato VS Zima ?
- Lato – można się kąpać w morzu opalać, zima – jeździć na nartach i snowboardzie… Więc lubię je obydwie ;)

- Masz chłopaka ? Jak nie to :  Jacy chłopacy ciebie interesują ?
- Nie mam. A interesują mnie chłopcy którzy nie patrzą na to jak wyglądasz tyko co masz w środku :) Oraz troszeczkę podobają mi się skejci, ale nie muszę mieć chłopaka skejta ;P

- Imię najlepszej przyjaciółki ?
- Ania i Aneta (moja kuzynka)

- Tańczysz coś ? 
- Tańczyłam przez 6 lat taniec towarzyski, a potem przez ok rok, nowoczesny :) Obecnie nic ;D

- Chodzisz na imprezy ?
- Nie, nie lubię imprez ;P

- Oceń siebie od 1 - 10 ;D
- 6 :D

- Co twoim zdaniem masz najładniejszego w sobie a co najbrzydszego ?
- Najładniejsze – kolor oczu, a najbrzydsze, oj dużo by tu wymieniać. Między innymi moja budowa ciała i to że jestem niska :/

To tyle co do odpowiedzi na pytania, troszkę ich było, mam nadzieję że Was tym wszystkim nie zanudzałam ;P
Jak chcecie się jeszcze o coś dopytać to piszcie pod tym postem, odpowiem pod waszym komentarzem :D

16 komentarzy:

  1. Ty nie masz co się przejmować jesteś piękna i nie ważne co mówią inni ;)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne pytania :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  4. tez uwielbaim szyć ale brakuje mi na to czasu :)
    też jestem niska i jesteśmy w tym samym wieku :)
    1 lo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jesteśmy całkiem podobne :)
    Obserwujemy? Ja już Cię dodaję i licze na to samo :>

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że nie ma filmiku ale fajne odpowiedzi !:D

    OdpowiedzUsuń
  7. oo! Ja za to bardzo lubię horrory :D Całkiem fajne odpowiedzi :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja niestety należę do mniejszych osób ;)

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P