Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 12 października 2012

Piórnik ;)

Dziś piątek i nareszcie upragniony weekend ;) Dziś mam tak fajnie bo lekcje są po 30 min :) A próbę chóru mam troszkę krótszą ;)  Dziś postaram się odpowiedzieć na pytania a w sobotę powinien się pojawić filmik ;)
A teraz przejdźmy do tematu :) Kupiłam ostatnio w empiku 3 przypinki za 2 zł ;) Strasznie mi się spodobały. A jak to ja wszystko mam przypięte do piórnika ;P A na zdjęciach zobaczycie jak on wygląda ;)


 Uwielbiam mój piórnik :D

33 komentarze:

  1. U mnie też lekcje po 30 min:D Fajne przypinki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają na piórniku :).

    OdpowiedzUsuń
  3. ale swietne pinki :d

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś to zgubiłam wszystkie xd

    OdpowiedzUsuń
  5. "Czytanie we krwi" bardzo mi się podoba. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaa ^^
    Mój piórnik wygląda podobnie, czyli ma wszędzie coś <3

    Zapraszam do mnie :)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oceniam po okładce - najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny piórnik :) Fajne przypinki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygląda :D
    Ja gdzieś widzialam takie przypinki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o po 2 zl :D az sprawdze u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. czytanie we krwi ;) to mi się najbardziej spodobało xD
    ps. wpadnij do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dwie ostatnie lekcje miałam trwające 30 minut :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE KOSMETYKOW GIORGIO ARMANI'EGO!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam te przypinki w empiku ;)
    Bardzo ładne są, a czy są wytrzymałe? Bo w moim przypadku wszystkie, które miałam odpadały..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wytrzymałe :) No jak będziesz je przypinać do grubego materiały, albo będziesz robić to mocno to jest szansa że się rozwalą,... ale moje jeszcze żyją ;)

      Usuń
  15. Niedługo jadę do Empiku może jeszcze będą. xD Świetne są. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny pomysł z tymi przypinkami do piórnika : O
    chyba sama zacznę takie na swój przypinać !
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P