Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 10 października 2012

Plecak ;)

Mam dla Was tą spóźnioną niespodziankę ;) Otóż pokażę Wa mój nowy plecak, kupiłam do w Housie, po poszukiwaniach innego, ale znalazłam tylko ten i tylko ten mi się spodobał. Kupiłam go po przecenie, z 100 zł kosztował 59.99 zł.. :) Nawet spoko, ale jak znajdę taki jak mi się marzy to też  go kupię ;)


Sorry, za niewyraźne zdjęcia, ale mój aparat ostatnio odmawia współpracy ze mną, albo zdjęcia wychodzą ładnie albo nie, wybrałam te najładniejsze ;)

14 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P