Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 4 października 2012

Podle :/

Czuje się okropnie... coś mi przychodzi na telefon, nawet nie wiem przez co i już do rachunku mam doliczone 42 zł :/ A dopiero zaczął mi się nowy miesiąc i dostałam minuty ( mam telefon na abonament) i już nic nie mam a w dodatku ta nadpłata.. a 20 kolejny termin rozliczeniowy :/
Masakra, teraz to już telefon mi nie jest do niczego potrzebny bo nawet nie zadzwonić do nikogo ani nie napisze, no chyba że w roli zegarka i kalkulatora ...

Mam ochotę rozwalić swój telefon :/

18 komentarzy:

  1. Też tak kiedyś miałam, że mi coś doliczało do rachunku. Dlatego już nigdy nie wezmę na abonament. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak samo gdy na koncie brak pieniędzy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam,ale gdy zobaczyłam to zdjęcie to dostałam ataku śmiechu :D Moja koleżanka raz stłukła szybkę bo rzuciła do kolegi,a on nie złapał. dziwne nie ? tak mi się przypomniało xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję Ci :[ Właśnie dlatego mam telefon na kartę !

    Oczywiście, że możesz liczyć na to samo !!!
    Obserwuję !!! :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwalić? :D Już jest rozwalony :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lepiej przejść na kartę, ja mam w orange, i nie narzekam, że niby orange to zła firma, dobrze jest;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha mój tak samo wygląda, tylko że mam gorszą sytuację, bo to nowy dotykowy;d będzie dobrze, nie załamuj się;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama go tak rozwalilaś ? :D

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. współczuje, ale tak to jest czasem w abonamencie (wiem bo sama mam :/)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może przez wchodzenie na internet, rośną tobie pieniążki na rachunku? ;)
    Albo idź z tym do serwisu, może tam ci wytłumaczą dlaczego tak się dzieje! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak dla do tłumaczenia ;) Telefon na zdjęciu nie jest mój, ja mam dotykowy :) Pisałam że chciałabym z tego wszystkiego rozwalić swój telefon ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P