Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 25 października 2012

Pozytywnie ;)

Jest tyle nauki... że nie wyrabiam.. teraz odczuwam co to prawdziwe zawalenie lekcjami .. dlaczego taki tytuł sama nie wiem .. może szukam już w tym wszystkim jakichś pozytywów... Kolejna 1 tym razem z historii.. muszę się tego wyuczyć i poprawić ;) Jutro kartkówka z biologii i chemii... masakra, nienawidzę biologii... a jeszcze może pytać z niemieckiego... zapowiada się ciekawa noc ... z książkami...
No nic co ja tu będę marudzić, w końcu liceum... A jak tam wy cieszycie się na nadchodzący weekend ??

A tu takie zdjątko... nie mam już czego dodawać ;/

21 komentarzy:

  1. ja jak najbardziej cieszę się z nadchodzącego weekendu ;* a dlaczego, dowiesz się na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze się cieszę jak nadchodzi weekend. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście,że się cieszę z nachodzącego weekendu♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety..liceum to liceum:( Ja tam się strasznie cieszę, że mam dzisiaj dzień patrona w szkole to nie muszę iść ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. jak można sie nie cieszyć z weekendu ? ahahha

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też siedziałam nad książkami, ale już piąteeeeek! A potem długi weekend, więc jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już zaczęlam weekend <3 <3
    Jak poszlo w szkole ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyszłaś :)
    Depeche Mode - Policy of Truth

    OdpowiedzUsuń
  9. A kto się nie cieszy :) A ja natomiast biologię uwielbiam ;D Jest to jedyny przedmiot, z którego rozumiem (póki co ) wszystko, a co za tym idzie niewiele się musze uczyć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tak samo jak ty pełno lekcji i nauki :9
    jak dobrze że już weekend!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też muszę poprawić parę rzeczy na Uczelni, w takim razie trzymam kciuki za ciebie i za mnie! ^^
    Kocham weekendy! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. też jestem w liceum i także cisną ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też nawał nauki !:d
    udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  14. ach ta szkoła tyle nauki -,-
    ale zdj. fajne : D

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba u każdego pełno nauki !
    mój weekend zapowiada się nudny , ale i zarazem świetny . ; p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcie . :)
    Ja się cieszę i nie naraz . Cieszę się bo wreszcie się wysypiam , nie siedzę w szkole i wgl. Ale jak sobie pomyślę co jeszcze mnie czeka... Wszystkiego mi się od razu odechciewa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja się cieszę, że do szkoły już nie chodzę :P.

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w szkole . Też mamy dużo sprawdzianów w szkole . Świetne zdjęcie ^^ . ;3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P