Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 7 października 2012

Próbki ;)

Wczoraj po powrocie z festynu zobaczyłam na stole kopertę od firmy YVES ROCHER ;) Okazało się że moja mama założyła kartę stałego klienta ;) I dostałyśmy próbki ;)  Kiedyś chciałam od nich próbki ale kazali mi zakładać konto, i jeszcze nie mogłam ja założyć bo jestem nie pełnoletnia ;) A teraz nie ma problemu :D Działanie tych kosmetyków (próbek) mam opisane w gazetce, jak coś się sprawdzi to poinformuję Was o tym :D

15 komentarzy:

  1. lubię różnego rodzaju próbki ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Raczej nie, moja mam kupiła perfumy w tym sklepie i od razu założyła kartę stałego klienta :) Więc zapewne przy zakupie czegoś, możesz założyć i dostać ;)

      Usuń
  3. Ja mam w domu peeełno próbek z oriflame, bo moja mama była kiedyś konsultantką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog. Będę częściej wpadać ;)
    zapraszam do mnie byj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam próbki. Ale z Ives Rocher miałam na razie tylko 3. ;>

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P