Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 2 października 2012

Pytanie : pomysł na post :)

Hej :) Pisze do Was z zapytaniem czy chcecie post poświęcony zadawaniu mi pytać, a potem w formie filmiku na nie odpowiem ????
Poproszono mnie o taki post w komentarzu, szczerze mówiąc nie myślałam nad tym, tyle blogerek takie coś zrobiło, więc myślałam że jest to oklepane ale jeżeli macie do mnie jakieś pytania to ok można zrobić ;)
Więc pod tym postem, JESZCZE NIE PISZEMY PYTAŃ , napiszcie tylko czy chciałybyście taki post na moim blogu :)
Liczę ta to że jeżeli chcecie, to będzie tych pytań trochę ;)
"Nic nie widzę, nic nie słyszę, tak na 60 %" :P

14 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P