Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 29 października 2012

Sprawdzian, sprawdzianem pogania ;)

Jak możecie wnioskować z tytułu posta, nauki jest trochę... trochę to mało powiedziane jej jest od groma, jutro sprawdzian z wosu i niemieckiego, jutro z pp... nie wiem kiedy się nauczę...
Zdjęcie kamerkowe, wiem zamęczam Was nimi, ale postaram się przez długi weekend jakieś zdjęcia zrobić i Wam wstawić ;) Ale nic nie obiecuje.
Co tam u Wam... jak minął poniedziałek . ja ledwo na wf o 7.30 się ruszałam i jeszcze pan mi wstawił 2 za to ze nie umiem dwutaktu... :/

18 komentarzy:

  1. tez mam nauki ale na szczęście jutro kartkówka a po jutrze poprawa kartkówki dobrze że nie sprawdziany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź masakra z tymi sprawdzianami -,-
    Ale ja dostalam dzisiaj z kartkówki z fizyki 5 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mi minął ok - tylko 4 lekcje potem wycieczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja każdy dzień zaczynam od 7.30 i od pierwszych 3 wf-ów ( kl. sportowa ) więc dla mnie to nic . u mnie również dużo sprawdzianów albo kartkówek . uroki polskiej szkoły ; x

    zapraszam . http://lovnajka.blogspot.com

    oxox

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w nauce w takim razie;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też tak poganiają tymi sprawdzianami;/

    OdpowiedzUsuń
  7. przez dwutakt prawie nie zdałam z wfu kiedyś xD

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie podobnie.. -,- też nie umiem dwutaktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam dużo nauki, ale nie ukrywam, że sobie radzę nawet dobrze mi idzie ;D

    Zapraszam do mnie <3
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też sprawdzianów jest masa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. FAjny blog ;) Zapraszam do mnie :
    kacikwiki.blogspot.com
    + OBSERWUJĘ LICZĘ NA TO SAMO ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. You have a nice blog. Great.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P