Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 22 października 2012

Sprawdziany

Niestety coraz mniej czasu... :/ Jutro sprawdzian z matmy i wos-u.... jak na razie wszystko zaczyna mi się mieszać .. Dziś zdobyłam po prostu cudowne oceny.. 1 z pp, 3 z polskiego i na pocieszenie + z wf-u.... Coraz lepiej mi idzie w tym liceum... Chyba będę tu coraz mniej czasu spędzać przez naukę :(
Niestety nie mam czasu na zdjęcia, wiec musi Was zadowolić zdjęcie kamerkowe :)

18 komentarzy:

  1. Bez gorszych ocen się nie obejdzie, nie martw się :3

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na sprawdzianach :):D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też w technikum zasypują nas sprawdzianami... niby oceny tymczasowo dobrze trzymam ale w końcu noga się powinie, nie martw sie wkręcisz się w rytm!

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia na sprawdzianach oby same piąteczki i szusteczki były :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ! Nie martw się ja też miałam gorsze dni w liceum :) Będzie dobrze, głowa do góry ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gorszy tydzień, potem będzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam z każdej 3 się cieszę, bo w moim liceum ciężko zdobyć jakąkolwiek dobrą ocenę... I też nawał nauki. Niestety, taki czas, trzeba zacisnąć zęby i przeżyć :))

    zapraszam na candy! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też nie za kolorowo z ocenami

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem w 1 gim a mam dwie 1 z fizyki, 1 z biologi i jedną nie wpisaną 1 z rosyjskiego ;)
    Życzę ci powodzenia w nauce ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz cztery dni pod rząd mam sprawdziany, a wczoraj dostałamjedynkę z niemieckiego ;O

    OdpowiedzUsuń
  11. w tym tygodniu na szczęscie będą 2 dni wolne :) Zapraszam do mnie:http://gifsalot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P