Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 23 października 2012

Styl boho

Szczerze dawno nie było jakiejś tematycznej notki, na temat mody ;) Oczywiście jak macie jakieś pomysły na posty nie tylko związane z modą to jestem otwarta na wasze pomysły ;)
A teraz postaram się przejść do tematu.
Długo się zastanawiałam czy wybrałam dobry temat, no bo jednak coraz rzadziej widuje osoby tak ubrane, nawet w jakichś kolorowych magazynach, no chyba ze źle szukam xD
Szczerze nie umiem określić co to styl boho bez przeczytania ówczesnej lektury na pewnej stronie :P
Dobra postaram się to Wam jakoś przedstawić ;)

Styl boho - luźny, wygodny, czasem zupełnie sprzeczny, Łączy elementy, które mogą się wydawać zupełnie różne.. I właśnie to w nim mi się podoba, takie zaskoczenie ;)
Co go cechuje :
- długie, luźne spódnice
- futrzane kamizelki
- dżinsowe kurtki
- kolorowe tuniki
- szerokie paski
- duże torby
- naszyjniki w dużych ilościach
Matką  tego stylu w modzie jest - Mariella Burani. W jej kreacjach modowych  występuje pierwiastek nie idealności, który sprawia że staja się idealne. Jej kreacje dają poczucie swobody i wolności  a jednocześnie podkreślają kobiecość. W jej projektach widoczny jest zachwyt cygańskim stylem przenoszący się na długie, rozkloszowane i falbaniaste spódnice pełne kwiatowych motywów.
fot. East News      3.jpg

7.jpg      opt-inspired-boho.jpg

gucci_7.jpg      rannagill.jpg

13 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc to tak średnio podoba mi się ten styl. Nie wiem czy pasowałby do mnie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Great Blog! Would you like to follow each other?

    Much Love,
    http://amyklundt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubie ten styl, w szczególności:
    - futrzane kamizelki
    - dżinsowe kurtki
    - kolorowe tuniki
    - szerokie paski
    - duże torby

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się średnio podoba ten styl, ale np. 3 zestaw od lewej jest bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To wcale nie wygląda źle. :D Szkoda, że u mnie w sklepach nie można dostać takich rzeczy. I szkoda, że za chłodno na niektóre. ;P
    Ta sukienko-tunika jest cudowna. *.*
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te ciuszki, a wg mnie najlepszy 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio znalazłam dość fajny sklep online z ubraniami w stylu boho ;) Ale sama raczej się tak nie ubieram, choć styl podoba mi się średnio.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P