Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 1 października 2012

Szkolne mundurki

Osobiście ani w gimnazjum ani teraz w liceum, mundurków nie mam. W podstawówce miałam  koszulkę i sweter, ale nikomu się nie podobały, sweter jeszcze można było przeżyć, ale te koszulki to już nie ;P
Podobają mi się mundurki, ale takie prawdziwe mundurki, spódniczka, koszulka kołnierzyk... coś takiego tak ;) Parę przykładów pokarzę Wam na zdjęciach :)


20090918101033704.jpg

school_girl_24[1].jpg

school_uniform.jpg

Chciałabym mieć takie w szkole, no ale może troszkę dłuższe spódniczki, bo miniówki to lekka przesada jak dla mnie, a co Wy o tym myślicie ?? ;) 

17 komentarzy:

  1. Ja miałam mundurek w podstawówce, ale były okropne . : jakiś dupny polar koloru niebleskiego i tam taki znak SP4 Gryfice (tam chodziłam do podstawówki) . xd

    Nikt tego nie nosił,nie ma sie co dziwić.


    Ale takie jak na zdjeciach to NOSIŁABYM .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, miałam w podstawówce i były okropne;d ale takie jak na zdjęciu nie są złe, znika problem " nie mam się w co ubrać " ;d

      Usuń
  2. Zrób kiedyś posta pod którym ludzie będą zadawali pytania co do twojej osoby, a potem zrób filmik na którym będziesz odpowiadała na te pytania ;D
    To tylko propozycja ale fajnie by było jak byś coś takiego zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jakoś nigdy nie myślałam nad tym postem, już się zrobiło to takie oklepane, prawie każda blogerka go zrobiła, ale jak chcecie to ok ;)

      Usuń
  3. Ja miałam mundurki w podstawówce, w pierwszej i drugiej klasie, ale to taka dżinsowa jakby marynarka , ale długa do kolan .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się strasznie podobają mundurki ze Zbuntowanych:)
    Uwielbiam ten serial szkoda że już go nie puszczają < tam to mieli mundurki>
    Ja w podstawówce miałam taką dziwno-zieloną kamizelkę ta piersi była flaga polski i pisało:Szkoła podstawowa imienia armii krajowej w Parysowie :P też ich nikt nie nosił< były okropne>.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam również mundurek w podstawówce i składał się z okropnego czarnego sweterka z logiem szkoły,wrr. Ale takim powyżej nie pogardziłabym. Zawsze chciałam takie nosić...i masz rację,spódniczki mogłyby być trochę dłuższe.
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam w podstawówce i nie za fajnie to wspominam.
    nie podobają mi się one wg ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam wole od mundurków swoje ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to słodko, ale chyba lepiej oglądać to na filmach niż codziennie w tym paradować po szkole :) Plus taki, że nie trzeba się martwić co na siebie włożyć :P Fakt, faktem, że straszne gusta mają Ci co wybierają te mundurki i aż się nie chce na to patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie jak na tych zdj. bym nosiła :)
    miałam mundurek w podstawówce bleeee..

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam przez rok w podstawówce mundurek;)
    też podobają mi się takiego typu mundurki^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię taki styl mundurkowy na uczelnie. Zapraszam do siebie http://jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P