Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 18 października 2012

TAG


Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

Dziękuję za otagowanie przez  Syla ^^ . No to teraz ruszamy z pytaniami ;) 

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
 Ile czasu prowadzę, chyba chodzi o ogólny czas no to ok. 10 miesięcy, posty publikuje wtedy kiedy mam    czas, czasami wieczorem, czasami po południu.
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
  Często, zazwyczaj sprawdzam komentarze do moderacji ;)
3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
  Dość dużo znajomych wie ze mam bloga, rodzina też ;)
4. Posty jakiego typu interesują Cie najbardziej u innych blogerek?
  Najbardziej modowe, ale lubię też czytać pomysły na D.I.Y.
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
  Nieraczej nigdy nikomu niczego nie zazdroszczę ;)
6. Czy zdarzyło Ci się kupić kosmetyk tylko po to, by zrecenzować go na swoim blogu?
  Nie, nie miałam takiej sytuacji, kupuję te kosmetyki co mnie interesują i potrzebuję, a czasami wstawiam je na bloga :)
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy.
  Nie raczej oszczędzam kasę ;)
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
  Nie wiem co zmieniło... raczej nic :P
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
  Z codziennego życia  raz mi coś wpadnie do głowy jak zobaczę jakąś reklamę, a czasami nie mogę nic     wymyślić ;P
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak, że chciałaś go usunąć?
   Miałam. Wtedy walczyłam z bardzo niemiłymi komentarzami od anonimów.. Ale wygrałam tę wojnę ;)

Taguję :)

20 komentarzy:

  1. dzięki za odtagowanie :)

    o tym, ze ja prowadzę wie tylko 1 osoba + 2, które nie mają adresu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful, what a weblog it is! This blog presents useful facts to us, keep it up.
    Also visit my weblog ... paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za oTAGowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba też zrobię posta z pytaniami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniee : D
    + obserwuję i zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog i odpowiedzi :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. No to siędowiedziałam trochę o tobie :)
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki tej notce troszkę więcej się o tobie dowiedziałam! :)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za tag:D:)). z niektorymi odpowiedziami mam podobnie;p

    OdpowiedzUsuń
  10. O, też czasem nie mogę w ogóle wymyślić tematu posta! Zazwyczaj robię wtedy outfit lub recenzję :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P