Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 13 października 2012

Zapominałam :)

Ostatnio coraz częściej tu wpadam, ale jak mam czas to siedzę.. Obecnie jestem zakręcona w czasie :P A to lekcje, a to wolontariat, a to chór i występy.... Nauki jest po szyję a ja jeszcze wzięłam na siebie dodatkowe rzeczy :P Muszę kupić sobie zmieniacz czasu Hermiony, żeby nadążyć ze wszystkim ^^
A co do tematu posta, to umówiłam się dziś na rano z koleżanką bo chciała żebym jej pomogła z fizyka.. no i Asia sobie o niej zapomniała... muszę kupić coś na pamięć, albo kupie kalendarz ;P
Plecak zapełniony, tak codziennie, masakra, plecy mi odpadną... A tu jeszcze widzicie mój ulubiony długopis z kotkiem :P

A teraz jeszcze jedna wiadomość :

Biorę udział w ROZDANIU kosmetyków GIORGIO ARMANI'ego u Marity na blogu

16 komentarzy:

  1. Aa! Ten długopis jest cudowny. :D
    Ja w każdy piątek mam tak ciężki plecak, że nieraz spóźniam się na autobus.
    Zmieniacz czasu Hermiony i mi by się przydał. ;P
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tak samo jak Ty! ;P
    i długopis mam tez taki podobny tylko z pszczółka ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny długopis^^
    Mi też plecy odpadają od tych plecaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. super długopis :)
    masakra z tym książkami... mnie też bola plecy ;/ za dużo przedmiotów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny długopis :)
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja książki zostawiam w szafce ;)
    Biorę do domu tylko te, z których trzeba się pouczyć
    http://nbyen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak robiłam w gimnazjum, ale teraz w liceum nie mam szafek ;/

      Usuń
  7. Haha taki zmieniać Hermiony to by się każdemu przydał!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. W jednej odpowiedzi napisałaś, że jesteś niska, ale wydajesz się być bardzo wysoka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Staram się optycznie wydłużać nogi, może dlatego na zdjęciach się wydaje wyższa ;)

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P