Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 27 października 2012

Zapowiedź ;)

 Zapowiedź :) Moje dzieła jeszcze siedzą w piekarniku, ale pokarzę Wam inne pyszności, następny post z moimi wypiekami.

babeczki  ciastka

słodkie  babeczki

harry potter  babeczki

 babeczka  Babeczki

Czyż nie wyglądają przepysznie :) Musze znaleźć na następny raz przepis na krem i zrobię z różyczkami :)

15 komentarzy:

  1. są tak śliczne, że nie odważyłabym się ich jesć...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym ich nie zjadła, bo tak pięknie wyglądają :P

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie wyglądają <3
    + nowy post u mnie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej cuuudownie wyglądają ;)) Mniaaam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepyszne! :)
    Czekam na twoje! :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Blog ; )

    zapraszam do mnie :
    welovekostecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w domu nie ma nic słodkiego, a wszystkim się teraz zebrało na zdjęcia ciasteczek i czekolad. Ale te w drugim rzędzie od dołu po prawej stronie wyglądają na smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wowww....beautiful cakes ...I couldn't eat them! They're too cute! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on GFC and Bloglovin’? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P