Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 3 października 2012

Zaskoczenie ;)

Zaskakujecie mnie :) Oczywiście pozytywnie, już tyle pytań, mam nadzieję że filmik nie wyjdzie za długi :P
Dziś w szkole nawet spoko, znowu nie byłam z niczego pytana, chyba polubię mój numer 28 bo rzadko go biorą do odpowiedzi jak coś to 27 lub 29 :D Na jutro analiza na polski kolejne 11 pytań... :/ Noch trudno to w końcu liceum..
Lekcje miałam do 18.20 wiec dwie ostatnie lekcje były wtedy kiedy słońce zachodzi, był nieziemski widok z klasy... Słońce i wszystkie budynki i Wawel... cudowne, chciałam zrobić zdjęcie  ale czasu nie było nawet na przerwie :P
Jutro mam kartkówkę z religii idę się uczyć, ale nie ma PP więc jest super za to mam fizę, wole fizę od pp bo nie pyta :)
Nawet nie wiecie jaką miałam ostatnio ochotę na lizaka :P

No i soczek gruszkowy, był pycha :D

22 komentarze:

  1. u mnie też był piękny widok za oknem, ale w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. looove ur blog :DDD nice header!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. też chce lizakaaaa ;D ja mama numer 20 i też jestem rzadko pytana- NA SZCZĘŚCIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi ochoty na tego lizaka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz długo lekcje :P ja bym nie wytrzymała ;D jeszcze nigdy nie piłam gruszkowego tarczyna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :D
    Za odwiedzenie naszego Bloga :D
    !! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nononono 28 nr to fajny numer !:d

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, lekcje do tak późna?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wczoraj miałam sprawdzian z religii, a jak na ateistkę przystało, nie uczyłam się tylko zrobiłam sobie ściągi :) ale ksiądz i tak mnie kocha :d haha

    OdpowiedzUsuń
  10. nie piłam tego soczku jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak można pytać z PP? to przedmiot służący na odpoczynek

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo kartkówka z religii !! Jakoś nie przepadam za kartkówkami :]

    Zajrzyj do mnie !
    Jeśli Ci się spodoba zapisz się do obserwatorów i napisz o tym w komentarzu a ja na pewno się odwdzięczę ! :] :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęściara, że cię nie pytają :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P