Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 8 listopada 2012

Bez szkoły

Dziś z powodu ze miałam konkurs (chór) nie było mnie cały dzień w szkole ;) Fajnie, ale teraz muszę przepisywać lekcje.. a to już takie fajne nie jest :) Może w sobotę zakupy !!
A tu zdjęcie "teofila", nasz efekt nudy na ostatniej lekcji edb (edukacja dla bezpieczeństwa).. przypominam to już była godzina 18.. ;)

17 komentarzy:

  1. Nie ma to jak efekty nudy na lekcji.:D
    My też obserwujemy.^^

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju. co wy o 18 z sql robicie?
    http://rybcia1661-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wlaśnie co ty robilaś o 18 w szkole ? :D
    nuda na lekcji zawsze spoko :D xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w środę mm lekcje od 12.05 do 18.20 ;P

      Usuń
    2. Ale długo :( Ja na szczęście nie mam aż tyle lekcji.

      Usuń
  4. Teraz Ty miałaś ten zaszczyt niebycia na lekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. do późna siedzisz w tej szkole;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym sobie zrobiła taki dzień wolnego. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O tej godzinie w szkole ? ;o nie zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. tak długo w szkole ? to pewnie na popołudnie xd

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie edb jest ciekawe, jak nasz nauczyciel o niektorych jedzie;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w niedziele wybieram się na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To fajnie miałaś jak do szkoły nie poszłaś ;) Ja miałam nie iść, ale się przełamałam, nie chciałam mieć zaległości uff...

    OdpowiedzUsuń
  12. z efektu nudy wychodzą bardzo dziwne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P