Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 26 listopada 2012

( :

Tak się zastanawiam co by wam tu napisać... o szkole nie będę wam już opowiadać bo nie ma o czym.. Byłam dziś tylko na kolejnym konkursie tyle ze teraz w Gastronomiku . I jestem przerażona kulturą osobista tamtych dziewczyn.. po prostu masakra :/ No ale cóż.. nikogo tu wytykać palcami nie będę...
Nie mam świeżych zdjęć dla Was, bo dalej szukam fotografa ;)
Za to mam dla Was zdjęcia kamerkowe z idealną grzywką.. szkoda ze ułożyła się dopiero wieczorem :P


24 komentarze:

  1. Mi też się układa grzywka wieczorem :D
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie, wgl o wiele ładniej wyglądam wieczorem;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj outifty bo jak na razie nudy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jak będę miała czas zrobić zdjęcia.. jak na razie głównie czas poświęcam nauce ;)

      Usuń
  4. Zapraszam na PIERWSZE urodziny mojego bloga <333
    W treści podziękowania i pełno zdjęć <3
    Serdecznie zapraszam, to ważne dla mnie wydarzenie ;*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak włosy zawsze układaja się dopiero wieczorem dlaczego? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie sie idealnie ulozyla :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha, moja grzywka ma tak samo. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. moja grzywka zaraz po przyjsciu ze szkoły wyglada idealnie, a w szkole - bez komentarza hahaha

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki, ty z reszta tez ; )
    Ladnie ci ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze jest tak jak chce się dobrze wyglądać to fryzura nie wychodzi :P A w domu wszystko samo się układa!

    OdpowiedzUsuń
  11. hue hue nie ma grzywki nie ma problemu :DD
    ale ładnie ci z grzywką to fakt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja grzywka z rana jest masakryczna, własnie dopiero wieczorem jest dobra ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam obok swojej szkoły szkołę gastronomiczną i też jest masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wspolczuje, ze tak wczesnie zaczynasz:(

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne masz włosy <3

    zapraszam na konkurs! do wygrania wymarzona para butów! :)
    http://adriannaislookingforastyle.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog ZAPRASZAM DO MNIE http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P