Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 6 listopada 2012

Czwóreczka ;)

Dziś jestem z siebie mega dumna.. chociaż humor się jeszcze w 100 % nie poprawił :/ Ale wracając do tematu.. dziś przed matematyką, wzięłam do ręki zeszyt i tak czytam i kurcze ja to umiem... i tak dziewczyny zaczęły mnie pytać, i na wszystko odpowiadałam.. ;P W efekcie zgłosiłam się do odpowiedzi, pani mnie dość długo męczyła. Pod tablicą spędziłam na pewno ponad 20 min. I udało się . wpadła do dziennika czwórka !! Jestem dumna.... cieszę się jak dziecko ;)
Sorry za kolejne zdjęcie z internetu, ale na razie zdjęć brak. Planujemy z koleżankami jakaś sesję ale szkoła nas pożera i czasu nie mamy :/
dekoracje  school

No to lecę do historii muszę być obcykana, no jutro sprawdzian ;P

21 komentarzy:

  1. ja ostatnio dostałam 2 z matematyki -,- XD


    byłabym wdzięczna gdybyś odwiedziła bloga mojej przyjaciolki , dopiero zaczyna ^^
    http://vanilliapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Huh, gratuluję. ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też jutro mam spr z historii;D gratuluję czwóry;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję.Mi matematyka dość słabo idzie ...

    + Obserwuję ;)

    http://vanilliapl.blogspot.com/2012/11/hej.html?showComment=1352221401945#c666198395413199335

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahaha, dokładnie z tą dekoracją. gratulacje czwórki :>
    takesmileorsad.blogspot.com zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię historii :D pewnie sie powtarzam ale to nic :D
    powodzenia w nauce a ja mam dziś wole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 20 min to długo ? mnie pani pyta min 40 xd ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. hooow cute :)

    xxx much love! have a nice evening :)
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling
    visit <3

    OdpowiedzUsuń
  9. To się nazywa szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje ! :)
    Tak ja stanowię dekoracje na matematyce :D xD

    OdpowiedzUsuń
  11. hey honey
    I just found your blog and I really love it!
    check my blog if you want and maybe follow if you like it!
    xoxo

    www.fashionrailways.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nigdy nie zgłaszam się do odpowiedzi, podziw :P

    OdpowiedzUsuń
  13. więc następna będzie szóstka w dzienniku z matematyki ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  14. http://rybcia1661-inspiracje.blogspot.com/
    zostałaś otagowana;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P