Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 3 listopada 2012

D.I.Y

Post z pomysłami na DIY, bo na razie weny brak i obecnie siedzę nad historia :/
Trochę tych pomysłów dla Was mam :)
Pinned Image
Urocze te kwiatuszki :) Można wykorzystać to na ozdobę stołu na przyjecie, nieprawdaż ;)

Pomysł na fajną letnią koszulkę, może nie na ta porę.. ale pomysł mi przypadł do gustu ;D

Pinned Image
Tu też coś na lato... ale przyznacie mi .. wystarczy kopic zwykły t-shirt a z tego jaką cudowna sukienkę można mieć :)

Pinned Image
A tu już zabawny sposób... dla odważnych.. bo nie wiem czy bym tak zrobiła z koszulka ;P

Ten pomysł chyba już każdy zna... CUDOWNE *.*

Pinned Image
I na koniec pomysł na brożkę... strasznie mi się podoba i chyba sobie taka zrobię ;D

29 komentarzy:

  1. wszystkie pomysly śliczne. uwielbiam posty diy ;D
    www.rybcia1661-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ten 1 widziałam na necie i miałam nawet zapisywać żeby dać na bloga :D
    a z butami właśnie mam na komputerze i tez kiedyś może dam :D
    a bluzka jest cudowna oczywiście chodzi mi o tą z 2 zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zrobić sobie kołnierzyk DIY : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tą koszulką z zawiązaniem u dołu albo z tymi butami...
    http://milionioliwka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. brożka wygląda cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, bede musiala cos z tego zrobic:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te wszystkie pomysly DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To pierwsze jest urocze a te trampki wymiataja!

    OdpowiedzUsuń
  9. ozdoba i trampki geniaaaaaalne!

    OdpowiedzUsuń
  10. vansy z ćwiekami są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki uroczy pomysł. Zrobię sobie do ozdoby takie czarne, tylko muszę zdobyć ten kwiatkowy dziurkacz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 pomysł genialny, chyba wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły. *.* Wszystkie baardzo mi się spodobały.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. looks adorable!
    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne vansy <3
    Zainspirowałaś mnie kilkoma pomysłami :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wygląda! :)
    i jak tam historia?^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Tą drugą bluzkę zrobiłam już jakiś czas temu, tylko, że na białej bez napisu ;/ Fajne DIY :)

    obserwujemy? ;3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. O jak pięknie ! ;)

    Kochana zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na najlepszą jesienną stylizacje, do wygrania bon na zakupy ;)
    Szczegół tutaj:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=552037611490177&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty, ta sukienka z t-shirtu i ta pierwsza bluzka są świetne. Tą pierwszą może zrobię.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P