Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 20 listopada 2012

Do szkoły

I znowu jestem zawalona książkami .. jutro poprawa z matmy o której dowiedziałam się dziś.. :/ Masakra pewnie znowu obleje to ... Jeden plus jutrzejszego dnia ze wychodzę o 15.35 zamiast o 18.20.. nie ma polskiego i edb.. czyli pisanie wypracowania przesuwa się o kolejne dni :D Dziś razem z chórem byłam na kolejnym konkursie ;) Powiem że podobał mi się nasz występ i mam nadzieję że teraz będzie pierwsze miejsce ;)
Cieszę się z jutrzejszych 4 lekcji.. takie lajtowe, że gdyby nie poprawa z majcy i próba chóru to do szkoły bym nie poszła.. a no i jeszcze na woku (wiedza o kulturze) mamy pracę w grupach to w ogóle nie muszę się uczyć...
OBY TYLKO ZDAĆ MAJCĘ !!!
Czeka na mnie proces....

15 komentarzy:

  1. macie lekcje aż do 18 ?!! oo współczuje ;) too super że jutro macie tylko do 15:35 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciala mieć 4 lekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak nauka z telefonem w ręku :) Skąd ja to znam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, czytasz proces :):). powodzenia jutro na tej poprawie :)! p.s zdaje dodatkowo polski i ang. na rozszerzeniu :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dasz radę, wierzę w ciebie.
    A uczyć każdemu się nie chce :D


    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam jutro od 8.10-15.10 ;((( ucz sie, ucz, ja już po kuciu na fize;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja juto jadę na przegląd wolontariatów :)

    ps : wyniki konkursu juz sa na blogu (poprzedni post)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobne okulary! Przepiękne tło bloga! Zachęca do przeglądania i czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jutro mam 8 lekcji , ale nie idę , chora :(
    +fajne okularyy ! :p

    zapraszam,nowa notka^^
    nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszę Ci tych 4 lekcji:/ i powodzenia:*
    zapraszam na mojego bloga, jest nowy post:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P