Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 29 listopada 2012

Dumb Ways to Die

Koleżanka dziś przesłała mi fajny link na YouTube ;)  Zorganizowano akcję, która pokazuje na co jesteśmy narażeni przez naszą nieuwagę.. Powiem zrobili to w bardzo fajny sposób. Popieram takie pomysły.
Tak na marginesie te stworki są słodkie ;)


A tu z tłumaczeniem bo nie każdy wszystko może zrozumieć ;)


22 komentarze:

  1. Fajny filmik ^^ Ta piosenka wchodzi w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stworki i bardzo fajny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tę piosenkę, strasznie fajna jeeest ^^

    Co do buteleczek:
    Ja moje mam z zestawu brokatów (który się skończył, a buteleczki zostały), ale wiem, że można takie zdobyć w sklepie beads.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta piosenka jest cudna i ten filmik zresztą też najpierw ogl. bez tłumaczenia potem z tłumaczeniem a potem jeszcze dwa razy z tekstem i zaczęłam z nimi to śpiewać częściej dodawaj takie rzeczy :D :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P