Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 9 listopada 2012

Dziękuję ;)

Dzisiejszy post poświecę sprawom bloga ;)
-> Na początek chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować .. w fenomenalnie szybkim tempie urosła liczba wejść, komentarzy i obserwatorów z czego bardzo się ciesze ;) 
-> Można zauważyć, ze posty pojawiają się dość rzadko .... ale to wszystko przez szkołę. Dziś wyszłam o 20 wiec dopiero teraz znalazłam czas i dla Was pisze ;)
-> Jeżeli macie jakieś prośby, pomysły na posty piszcie na wszystko jestem otwarta ;)

To chyba na tyle. Nie mogę sobie przypomnieć co chciałam jeszcze Wam powiedzieć :P 
Dziś wybiło 3000 komentarzy na blogu :D

28 komentarzy:

  1. gratuluję takiej statystyki^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie dawno założyliśmy bloga i tak jak Ty cieszymy się z liczby wyświetleń,która ciągle rośnie.;)Życzymy dalszych sukcesów;]
    Zapraszamy do nas :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. noo to oby więcej takich statystyk :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczysz, będzie ich jeszcze więcej, także się przygotuj :D.

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje,
    jak dodałaś zdjęcie tych aktualizacji że są one tak widoczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam screena ekranu, potem obcięłam i dodałam ;)

      Usuń
  7. Niezły wynik. Gratulacje.♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację! ;) I oby tak dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  9. no no gratuluje 3000 komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje i oby tak dalej ! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja cb nie rozumiem gdzie tylko wejdę na jakiegoś bloga tam pojawia się twój komentarz : obserwuję twojego bloga i mogę liczyć na to samo ?? albo liczę na rewanż.
    Tylko tak umiesz zdobywać obserwatorów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę być niemiła, ale nie wiem na jakie blogi wchodzisz :) Przestałam już od dawna tak komentować i w zupełnie inny sposób zdobywam obserwatorów. Jesteś zazdrosny o to że mam ich tyle, co ty tyle nie masz... po co to wypisujesz, może powiesz kim jesteś ???

      Usuń
  12. gratuluję, sama pamietam jak cieszyłam się z 1 000 komentarzy ;d heh

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi! I'm your new Follower.. I hope you visit my blog sometimes. Thanks! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P