Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 21 listopada 2012

Google :)

Powiem Wam że dziś zostałam miło zaskoczona ;) Z powodu ze mam na popołudnie to pisze do Was teraz bo nie wiem o której do domu wrócę.. ale wróćmy do tematu ;)
Więc rano włączam komputer, otwieram Google Chrome, i oczywiście włączają się Google.. i tu nagle patrze .. a tu..
takie miel zaskoczenie... W końcu raz się kończy 16 lat :) Taki mały obrazek a cieszy... Potem się skapłam że jak ktoś ma konto na Google to w jego urodziny mu się to pokarze.. Czyż to nie miłe ;)
To do zobaczenia potem :)

14 komentarzy:

  1. Ooo to naprawdę miłe:)
    Wszystkiego najlepszego;*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam o tym :D
    Wszystkiego najlepszego Asiu! :D
    samych pięknych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde ja mam konto na google, ale w swoje urodziny akurat nie wchodzialm na google ;/
    Musze poczekać do października :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oo nawet nie wiedziałam że tak się dzieje ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pierwszy raz i jestem na prawdę mile zaskoczona. Czekam na następne posty.

    xoxo, A

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jak fajnie, ciekawa jestem czy mi sie pojawi ;> Wszystkiego najlepszego ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P