Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 23 listopada 2012

Jestem już !

Przepraszam za moja nieobecność, ale w piątki niestety mogą się posty nie pojawiać ponieważ mam próby chóru i nie mam czasu... Jeszcze jutro imprezka u mnie. Cała rodzina się zjeżdża.. ;) Za bardzo nie mam co do Was pisać .. ;P Jestem troszkę za biegana.. tu lekcje,... tu porządki... :/ Nie wiem czy jutro napisze ;)
A teraz mam dla Was urodzinowe obrazki ;)
urodziny

nutella

tort

Nutella

I jeszcze male DIY :)

pomysł

22 komentarze:

  1. O, wszystkiego najlepszego. :) A te DIY jest urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urodzinki masz? ;) Wszystkiego najlepszego! Duużo słoneczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeju, zazdroszcze. u mnie jutro NAUKA. a DIY świetne;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, dobrze ,że jesteś;D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie obrazki < 3 ładne wybralaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozumiemy zabieganie :P fajne obrazeczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne DIY <3
    I inspiracje urodzinowe- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię spotkania rodzinne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aleeee świetnee te obrazki ! :D szczególnie ten z nutellą ^^


    zapraszam , nowa notka^^
    nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. te pudełko DIY jest super:D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog, oby tak dalej : )
    http://darsii-diksa.blogspot.com/ Zapraszam :]

    OdpowiedzUsuń

  13. Chciałbym cie zaprosić do mnie :)
    Organizuje mikołajkowy konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P