Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 22 listopada 2012

Koczek :>

Znowu przychodzę do Was z porannym postem.... Wychodzę o 16.35 dziś, więc kolejny post może być później... Przechodząc do tematu :
Ostatnio strasznie polubiłam nosić koczki ;) Trochę męczące jest ich robienie.. ale wypełniacz do koków ułatwia sprawę. Chociaż może być różnie ;P Czasami wyjdzie, czasami nie.. ale doszkolę się i będzie perfekt  :) A teraz trochę zdjęć, niestety kamerkowe, bo nie ma kto zdjęcia mi zrobić.. a statywu brak :/


Do tego jakiś kwiatek, albo kokardka i jest cudownie ;)

32 komentarze:

  1. ja również uwielbiam nosić koczek,jest bardzo wygodny i szybki do zrobienia:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. koki są najwygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są takie koczki;D
    Ale przestałam się tak czesać, bo:
    mam już za długie włosy
    łamią się na kokach włosy
    nie wychodziło mi...:/

    www.rybcia1661-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A zrobisz notkę jak robisz sobie koka ? :D ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okok, postaram się w jak najszybszym możliwym czasie ;)

      Usuń
  5. koczki <3
    cudownie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra wyszedł ten koczek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kokardka przy koku wygląda super:D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam koki :)
    szukam jakiegoś wypełniacza do koka, nie wiesz gdzie można kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w H&M za 10 zł ;) Tylko było to dość dawno.. ale w Clarie's widziałam też ;)

      Usuń
  9. koczki są faaaajne :D
    wpadaj do mnie! potrzebuję pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię koczki, ale czasami mam już dość w połowie jego robienia! :P
    ładnie tobie wyszedł...

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też uwielbiam koczki, ten wypełniacz jest super, mam go od jakiś 2 miesiecy i jestem z niego bardzo zadowolna ;p
    obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie <3
    Mi się w ogóle koki nie chcą trzymać :<

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj, jestem wielką fanką koków <3 Tobie wyszedł niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny koczek, ja nigdy nie umiem go zrobić :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P