Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 18 listopada 2012

Lista must have :)

Postanowiłam zrobić dla Was moją małą listę zachcianek ;) Parę rzeczy jest do zrealizowania w krótkim czasie, ale inne to długoterminowe prace :P
No to zaczynam :
1. Mieć chociaż jedną parę litów, pewnie i tak bym się w nich zabiła.. Nie chce ich mieć tylko dlatego że są modne  ale po prostu  zakochałam się w tych butach odkąd o nich usłyszałam ;)

2. Kupić jakąkolwiek, dobrze robiącą zdjęcia lustrzankę.. To muszę zrealizować do wakacji w 100 %

3. Kupić parę vansów, najlepsze byłyby granatowe... Z tym chce poczekać do wiosny :)

4. Kupić dużo swetrów, tych nie zapinanych :)

5. Strasznie chciałabym mieć manekin w pokoju, ale niestety mi tak trochę do wystroju nie pasuje... może kiedyś go kupie ;)

6. Totalnie zmienić wystrój pokoju... jest to prawie niemożliwe.. ponieważ mój pokój jest mały i już prawie skończony w zupełnie innym stylu... Mogę tylko pomarzyć o francuskim pokoiku :/
[ Tu właśnie jest mój upragniony manekin.. pasuje tu w 100 % ]

Chyba by było na tyle, dziś taki post, bo nie chce Was zamęczać moimi zdjęciami  a dawno nie było jakiegoś konkretniejszego posta :)

30 komentarzy:

  1. ja już się zaopatrzyłam w ciepłe sweterki na zimę, uwielbiam lity! mogłabym je mieć we wszystkich kolorach:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia . Też marzę o litach i dobrej lustrzance . ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym manekina mieć nie chciała;D Bo z nocy jakbym się obudziła i zobaczyła, że w pokoju stoi ktoś bez rąk i GŁOWY, to bym padła na zawał;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice blog :)
    http://hermesetmaya.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokój boski!! Też bym chciała mieć w taki stylu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tu u Ciebie,dodaję do obserwowanych :)
    Jak będziesz chciała to możesz wpaść do mnie : http://sylwusiakc.blogspot.com/ :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też bardzo mi się podoba jak w pokoju stoi manekin ;- )
    sweterki takie luźne też planuję sobie kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mamy podobną listę must have ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym chciała takiego manekina :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam podobną listę, ale, żeby był manekin, to też muszę zmienić wystrój pokoju, który powinien niedługo nastąpić. :) Ale ten manekin też jest całkiem mozliwy, chcę jakiś stary, nieładny podebrać mamie ze sklepu i obić w jakiś ładny materiał, haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym taki pokoik no! I Lity<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog ♥
    Zapraszam do mnie http://ollciaxd.blogspot.com/
    Obserwujemy ? Odpowiedz pod moją notką ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterki najfajniejsze.
    ciekawy blog, zapraszam do obserwowania mojego.

    OdpowiedzUsuń
  14. tez muszę jakieś sweterki sobie kupić :D
    i tez zbieram się już od pewnego czasu na taka listę rzeczy na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez mam zamiar zaopatrzyć się w sweterki na zimę :)
    A co do lustrzanki to mogę ci polecić Sony NEX 5 N. W prawdzie nie jest to lustrzanka, ale w niczym nie odbiegający od niej kompakt z wymiennymi obiektywami. Zdjęcia robi naprawde świetne, a dodatkowo jest poręczniejszy od lustrzanki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo ja też się zakochałam w litach,jak je zobaczyłam i lustrzankę tez chcę kupić i chcialaby lub jakiś inny dobry aparat i chciałabym się z tym wyrobić do wakacji;p

    OdpowiedzUsuń
  17. lustrzankę muszę miec tez! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do trojki się zgadzamy - VANSY ♥ Tylko ja preferuję czarne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chcę powiększyć kolekcję sweterków i zmienić wystrój pokoju :D Wprawdzie na dość podobny styl do Twojego , ale trochę inny :)

    Zappraszam: http://make-a-joke-of-it-all.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym mieć więcej sweterków, uwielbiam je :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoja lista jest identyczna do mojej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. też chciałabym mieć manekina, ale nie pasowałby mi do pokoju. mogłam go uwzględnić, gdy się przeprowadzałam i na nowo urządzałam pokój. :<

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P